Intro

Kritika, társadalomkritika, fikázás. Városi harcos hírmondó. A városi élet sajátosságai. Főként énblog.

Friss topikok

Olvasnivaló

http://avgada.b13.hu/
http://lattilad.org/
http://indafoto.hu/tag/penge_verdák
http://totalcar.hu/
http://mkkp.hu/

Címkék

430 (1) adria (1) amerika (1) autó (2) b13 (1) balaton (2) bassist (1) bike (5) bringa (5) budapest (1) cheat (1) city (2) csepel (2) f430 (1) ferrari (1) fight (3) film (1) fixi (5) folk (1) fool (1) fotózás (2) gát (2) gitár (2) gta (1) hajó (1) kaja (1) kopaszi (3) mátra fém (1) máv (1) msn (1) new (1) ő (1) of (1) pálköve (2) park (1) penge verdák (1) pirates (1) piros (1) positive (1) renault (1) révfülöp (1) savoya (1) scuderia (2) sió (1) street (2) szepezd (1) the (2) tortuga (1) tucana (2) vasárnap (3) vice (1) víz (1) world (1) zene (2) Címkefelhő

HTML

Balaton

2009.07.09. 21:43 | fixirider | Szólj hozzá!

Hétfőn hajnalban (0500) keltem, hogy a 0625-ös vonattal induljak le Balatonra. Leértem fél tízre, jó volt az út, nyugis cellatársak utastársak, elegendő hely, csend. Révfülöpön várt kedves Ri, édesapjával. Már nagyon hiányzott. Mármint Ri, nem az apja. Egész nap a standon voltunk (Pálköve a legjobb hely a Balcsi mellett!), habár nekem rohadt hideg volt a víz, este, vacsi után sétáltunk a faluban. Egy félreeső kis kikötőben találtunk egy szorosan a parthoz kikötött régi víztartályhajót. Még jó, hogy felfedeztük, rohadt jó volt (még esik szó róla ;). Aztán az éjszaka... amihez senkinek semmi köze nincs, ezért ugorgyunk.
Másnap reggel 0845 körül indultunk, engem kitettek Révfülöpön, és mentek táborba. Révfülöpön találkoztam Livel, egy kedves osztálytárssal, vele voltam délelőtt, aztán Ap átjött értem Szepezdről, és átvitt oda. Még aznap strandoltunk is, de továbbra is fáztam. Csocsóztunk is. Öcsém nagyon durván bírja a vizet. Órákon keresztül ott lubickolt. Még csak nem is volt libabőrös. Este tábortüzeztünk, sütöttünk. Sok gyönyörű vitorlás volt a vízen. Irigykedtem.
Másnap, tehát szerdán egész nap hol esett, hol nem. Átmentünk Pálkövére, megnézni a családdal is a hajómat. Ezen alkalommal viszont feltörtem a kormányállást is, úgyhogy a kicsik tudtak kormányozni. Nagyon szépen, simán, olajozottan fordult a kormánymű, láthattuk is a kormánylapátot.
Abban az öbölben a víz türkizkék. A hajó (kb 20-30 méteres tartályhajó) csak egy árnyalattal sötétebb. Gyönyörű. Illetve gyünyürű, á'la Eszterházy.
Nem fotóztunk sajnos, a gép otthon maradt. De ma mentek elvileg, és vittek gépet.
Délután egy házi készítésű távirányítós kishajóval akartunk játszani, de nem találtunk jó helyet neki, nem is ment jól (nem én csináltam!).
Ma is esett sokat, délelőtt meg reggel. Délelőtt Appal meg hugommal zenéltünk. Fél egykor ment a vonatom Révfülöpről, előtte mentünk boltba is, de így is fél órát vártunk.
Gyors volt ez is, mint a hétfői, 3,5 óra alatt volt fent. Itthon ettem, aztán mentünk Tucanával ki. Elmentünk a szerelőhöz, nekem kellett kormány. Lefűrészelt koskormány, kurva jó, igazán illik a fixire. Egyre jobban szeretem ezt a gépet.
Kimentünk a Kopaszira, de nagyon durván tele volt a sznobkrémmel, a dragonboat verseny miatt. Úgyhogy be sem mentünk. Még tekeregtünk egy kicsit, aztán hazatéptünk enni.

Címkék: zene balaton gitár folk bringa renault víz fixi hajó révfülöp gát bike pálköve kopaszi sió szepezd

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeladria.blog.hu/api/trackback/id/tr501237217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása